Informatii

Informatii

Informatii generale

Notiuni informative

Urmatoarele informatii pot fi importante pentru dumneavoastra, de aceea va rugam sa le cititi cu atentie!

1. Ziua hoteliera incepe la ora 18.00 (ora de la care camera poate fi ocupata/ check-in).
2. Ziua hoteliera se termina la ora 12.00 din ziua succesiva check-in-ului. (ora la care trebuie eliberata camera/ check-out).
3. La cazare turistii vor achita taxa de statiune la receptia hotelului.
4. NUMELE CLIENTILOR SI ORELE DE CHECK-IN SI DE CHECK-OUT TREBUIE PRECIZATE CLAR PE FIECARE VOUCHER EMIS DE CATRE AGENTUL DE TURISM.
5. Pe voucher va fi mentionata oferta achizitionata de catre turist.
6. Servirea meselor se face intre orele:

  • mic dejun 07.30- 09.30,

  • dejun 12.30- 14.30

  • break: 17.30-18.30

  • cina 19:30- 21:30.

7. Clientii care achizitioneaza pachete „demipensiune" sau “all inclusive” vor primi la receptie, la check-in, bratari de identificare. Bratarile vor avea culori diferite , in functie de pachetul achizitionat.
8. Numai in baza acestor bratari se asigura accesul la bufet, in restaurant, la bar si pe plaja. Pentru descrierea completa a pachetelor va rugam sa accesati sectiunea Informatii->Pachete servicii. 
HOTELUL ISI REZERVA DREPTUL DE A DECIDE ASUPRA SORTIMENTELOR DE BAUTURI SI ALIMENTE PE CARE LE VA OFERI TURISTILOR IN PACHETELE ALL INCLUSIVE SI DEMIPENSIUNE.
9. Turistii care au optat pentru serviciile „all inclusive" si „demipensiune" au obligativitatea de a purta bratara pe care o vor primi la cazarea in hotel. In caz contrar accesul la bufet, restaurant, bar, plaja si in zonele de joaca sau animatie va fi restrictionat.
10. 
Din motive ce privesc siguranta si sanatatea clientilor nostri, va facem cunoscut faptul ca produsele alimentare si bauturile incluse in pachetele noastre sau comandate a la carte se vor consuma numai in incinta Restaurantului  Victoria si a spatiilor indicate prin anunturi de informare, in timpul sejurului.

Accesul in restaurant se va face exclusiv pe intrarea din receptie in orarul stabilit pentru servirea mesei.

Rugam gentila clientela sa poarte tinuta decenta in timpul servirii mesei.
11. In lunile mai, iunie si septembrie masa se va servi sub forma de bufet sau a la carte functie de numarul de turisti din hotel.
12. In lunile iulie si august, pentru a evita aglomerarea restaurantului la inceputul meselor, receptia va sugera repartizarea pe serii a camerelor.
13. NU EXISTA FRIGIDERE IN CAMERE, CI NUMAI RACITOARE TIP MINIBAR, ACESTEA NEFIIND IN MASURA SA PASTREZE ALIMENTE, cu atat mai mult nu pot asigura pastrarea alimentelor pentru sugari si copii mici decat, cel mult, peste noapte. Avand in vedere ca nu sunt conditii de pastrare in echipamente cu regim termic controlat, NU ESTE PERMIS ACCESUL IN HOTEL CU ALIMENTE SAU BAUTURI DIN EXTERIOR.
14. Minibarurile din camere sunt incarcate cu bauturi racoritoare diverse, bere, vinuri, dulciuri, alune, etc - contra cost. Toate aceste produse SUNT PRECIZATE IN FISA DE CONSUM A MINIBARULUI si scoaterea acestora din racitor va fi considerata ca si intentie de consum, determinand incarcarea valorii produselor lipsa din minibar in contul camerei, solicitandu-se clientului achitarea acestora.
15. In camerele duble standard pot fi cazate maxim 2 persoane adulte si un copil de pana la 7 ani in acelasi pat cu parintii.
16. ACCESUL CU ANIMALE DE COMPANIE NU ESTE PERMIS.
17. Cererile suplimentare de tip: patut pentru sugar, persoane cu dezabilitati locomotorii, restrictii de consum alimentar (diabetici, vegetarieni) PENTRU A LE DA CURS SI ASIGURA ASISTENTA NECESARA trebuie sa ne parvina inca de la transmiterea comenzii ferme si sa fie clar mentionate in voucher.
18. Parcarea autovehiculelor clientilor hotelului este pusa la dispozitie in fata hotelului - proprietatea PRIMARIEI CONSTANTA, in limita locurilor disponibile.
19. Activitatea teraselor si restaurantelor din jurul hotelului VICTORIA nu se afla sub administrarea hotelului, fiind activitati private independente. Respectarea de catre aceste terase a normelor si regulilor de exploatare stabilite pentru perioada estivala este la unica decizie a administratorilor acestor localuri, hotelul neputand fi raspunzator de abaterile acestora, depasirea nivelului admis de sonorizare sau a orelor limita convenite. Administratia hotelului face toate eforturile sa impuna regulile generale.
20. Rezervarile sunt garantate NUMAI pana la ora 19.00; CLIENTII AU OBLIGATIA SA NE ANUNTE TELEFONIC ASUPRA POSIBILELOR INTARZIERI DUPA ORA LIMITA- LA NR DE TELEFON: 0241-480.390 / 0241. 831.028 la receptia hotelului sau mail: rezervari@hotelvictoria.ro

  

RECOMANDARI !!!

  • La plecarea din camera asigurati-va ca nu au ramas obiecte electrice in priza ( tensiune 220 V ). Pentru orice defectiune adresati-va Receptiei.
  • Asigurati-va ca usa si ferestrele sunt incuiate atunci cand parasiti camera, puteti evita eventualele neplaceri cauzate de hotii de ocazie!
  • Nu lasati copii nesupravegheati! In cazul in care sesizati lipsa acestora anuntati biroul Security din incinta hotelului, intrarea principala!
  • In caz de incendiu va rugam sa sunati la 112, sa consultati fisa de informare specifica incendiilor iar apoi urmati planul de evacuare!
  • Pentru a evita displaceri va sfatuim sa nu lasati obiecte de valoare in masini sau in camere. Le puteti depozita in seif la receptie.
  • Pentru a va asigura un concediu linistit va sfatuim sa nu consumati alimente de la comerciantii ambulanti de pe plaja, sa nu consumati alimente tinute in soare si caldura in conditii ce nu prevad pastrarea prospetimii lor.